Reklamační řád
Tento řád upravuje vztahy mezi prodávajícím a kupujícím a popisuje postup při podávání a vyřizování reklamací. Vychází z obchodního zákoníku a doplňuje obchodní podmínky.
Záruka se vztahuje na zboží zakoupené u Nás a jehož záruka byla uplatněna v záruční době. Ke každému zboží je přidáván daňový doklad (doklad o koupi), který zároveň slouží i jako záruční list.
V případě, že kupující zjistí jakékoliv neshody mezi daňovým dokladem a skutečným zbožím (druh, počet, cena, sériová čísla), doporučujeme ihned kontaktovat prodejce.
Základní podmínkou pro přijetí a vyřízení reklamace je předložení dokladu o nabytí reklamovaného zboží prodávajícímu emailem na info @ autogood.sk, poštou nebo osobně. Reklamované zboží kupující doručí prodávajícímu na vlastní náklady na uvedenou adresu.
Prodávající nepřebírá finanční odpovědnost za náklady spojené se servisem zařízení (montáž / demontáž) případně odtahu vozidla do servisu kvůli závadě dodaného zařízení!
Při závadě je třeba nejprve kontaktovat montážní středisko.
Ve smyslu zákona se na zboží a jeho komponenty vztahuje záruční doba 24 měsíců a na xenonové žárovky, vzhledem k jejich omezené životnosti 6 měsíců.
Zánik nároku na záruku:
Záruka se nevztahuje na vady způsobené:
-stratou dokladu o koupi zboží
-pokud vypršela záruční doba
-pokud byl výrobek používán v rozporu s návodem k použití
-neodbornou manipulací, instalací a zanedbanou údržbou
-pokud byl výrobek mechanický poškozen
-pokud na výrobku byly poškozeny ochranné prvky sloužící ke zjištění neopraveného zásahu do výrobku (ochranné nálepky, plomby, ...)
-pokud je vada způsobená přirozeným opotřebením, znečištěním, jakýmkoli vnějším zásahem do výrobku včetně zkratu na krytu, vstupech nebo výstupech, či živelní události (požárem, povodní, ...)
Poškození zboží při přepravě
Kupující má možnost odmítnout převzít zásilku od přepravce, která je zjevně poškozena nebo vystavená živelným vlivům (počasí, voda). V případě, že kupující se rozhodne převzít zásilku, doporučujeme aby na místě zkontroloval stav zásilky a sepsal s přepravcem reklamační protokol.
Postup při reklamaci:
Zboží spolu s dokladem o koupi a popisem závady zašlete doporučeně na naši adresu:
Martin Hudák - Autogood,
Petrovce nad Laborcom 151
07101 Michalovce 1
Zásilku se zbožím doporučujeme pojistit. Zboží zaslané na dobírku nepřebíráme. Reklamované zboží je zasláno zpět na náklady prodávajícího.